Thursday, March 4

开心果。吃了。不开心


最近一直吃开心果
因为妈妈说吃了心情会开心一点
但我就要来把整罐吃进肚了
心情一直处于低潮
其实最近情绪变得不稳定
闷闷不乐的加上天气又热到爆
啊~~~~~~
学院活动多到爆!!!!
不知道自己说错了什么做错了什么
一个好姐妹突然对我冷淡下来了
这是第二次了
我反复的在想是不是我的问题呢?
我很在乎她
越在乎她的感受自己越辛苦
看到她与别人嘻嘻哈哈
转过来却是冷淡的对待时
瞬时我只有站在一个角落
看着。。。
冷漠。。。
以前她都会戏弄我,因为这是我们的沟通方式
但最近却冷淡了。。。我不知所措
但我依然相信”友谊“
我不会放弃这段友谊的。

姐:”希望你可以原谅我~~~~
至少告诉我,我错在哪里。。。“

4 comments:

LeneLene said...

I've met situation like this before, and when I get find out what's wrong and it's actually a misunderstanding or maybe some ppl wanted to sabotage me. We've already become stranger to each other.
Perhaps find your courage and go ahead to ask that person that you care about. Cheers!

chocotheclown said...

i guess so...i still need sometime to build up d courage i had b4 tis...s when things happened,,is like giving me a splash of cold water,anyways...thanks 4ur suggestion here(future psychologist)!
i will s i care...^^

yanmaneee said...

kd 11 shoes
air max 270
jordan shoes
golden goose
hermes handbags
nike air force 1
cheap jordans
adidas tubular
coach outlet online
supreme outlet

Unknown said...

Resources click here to investigate check it out cheap designer bags replica click resources from this source

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...